Saturday, March 13, 2010

Хайрын сэтгэл...

Баяртай гэж би хэзээ хойно
Бахархалтайгаар хэлэхсэн
Үзэж өнгөрүүлээгүй юм шиг шунаж
Үйлээн үзэн араас нь гуйхгүй

Хамаг бүхнийг аваад одох
Хайран сайхан залуу нас
Үнэндээ надад жаргал бэлэглээд
Үдлээд буцах амрагын болзоо...

Хагацал үнэртсэн анхны хайраа
Хамаагүй би үзэн ядахгүй
Ханиа жаргааж үрээн эрхлүүлэх
Үүрдийн жаргалаа...

Цаг зуурын жаргал амсуулсан
Цайлган сэтгэлт хайтан үе минь
Идэр есийн бар цагт
Инээд хүртэл хөлдөж байсан...

Зөрөөд л өнгөрсөн ганцхан тохиол
Зөрүүд намайг дөнгөлж орхисон
Гарцаагүй алдах тэр цагт
Гадаа чинь би очиж чадаагүй

Усны шувуудын тэртээ
Уг сэтгэл минь дөнгөлөөтэй
Хайрын тухай мэдэхгүйдээ
Хамгийн нандин зүрхээн алдсаан...

Арван найман нас гээд дуулдаг шиг
Арван найман нас минь чи байсаан
Бидэн хоёрын сэтгэл
Биднийх байгаагүй нь үнэн үү...

Үдлээд буцах залуу насны
Үнсээд буцсан анхны хайраа
Өнөөдөр үгүйлж суухын жаргал
Үнэндээ чи минь шүү дээ

Хайран байдаг залуу насыг
Хань минь чи надад хайрласан
Хамгийн нандин итгэл дагуулж
Хайрыг минь чи авсан

Үрээн эрхлүүлж суухын жаргалыг
Үнэндээ хамт суугаад мэдрэх
Үнэгчилж инээх зүүдний
Үнэн сэтгэл нь чи байгаасай...

УБ. 2010,03,13

No comments: