Thursday, February 25, 2010

Болохоор...

Тэмүүлсэн зүрхний минь илч халуунаас халуун байсийм болохоор
Тэнэг явсан хүсэл минь алсын алсад байсийм болохоор
Уяхан сэтгэл минь уужим байсийм болохоор
Ухаан санаа минь хайр байсийм болохоор

Хайрт минь чамайгаа би зовоож явсийм болохоор
Халуун элгэндээ тэвэрч явсийм болохоор
Үнэн зүрхээ илчлээгүй явсийм болохоор
Үгүйдээ л би хайрлаагүй явсийм болохоор

Гэнэн мөрөөдөл далайн чанадад явсийм болохоор
Гэр дүүрэн инээд чамд минь байсийм болохоор
Аавийн үнсэлт надад байсийм болохоор
Арван хүсэл надад байгаагүйм болохоор

Хүсэл хайрласан зориг чамд байсийм болохоор
Хүний хүний нүд чамд минь байсийм болохоор
Зөрүүд бүхэн надад ганцхан байсийм болохоор
Зөөлөн бүхэн чамд л ганцхан байсийм болохоор

Хайрлах хүсэл надад байгаан болохоор
Хамгаас үнэн итгэл надад байгаан болохоор
Үнэний өчил шүлэг минь байгаан болохоор
Үүрдийн хүсэл чи минь байгаан болохоор

Ийм л болохоор би чамайг хайрладаг юм
Тийм л болохоор би чамайг мартдаггүй юм
Үнэн энэ л болохоор би чамд хайртай
Үг ганцхан болохоор би чамд итгэдэг юм.

Байсийм болохоор чиний үнэнд би итгэдэг юм
Байгаан болохоор л би чамд найддаг юм.
Байхгүй болохоор л би чамд гомддог юм
Байх болохоор л би чамдаа үнэнч явдаг юм.

Зүүнхараа хот 2006 он

No comments: