Thursday, February 25, 2010

Цэнхэр алчууртай бүсгүй ...

Дарсанд согтсон шїлгийг минь болгоо
Даруухан загнах хїслийг минь болгоо
Дараа гэлтгїй одоо болгоо
Дандаа гэлтгїй хааяа болгоо

Хорвоогийн шар єдрїїд гунигтай
Хоосон зїрхээ уудлаад ч юмгїй уйтгартай
Хїний бїхнээр чимсэн бие єчїїхэн
Хїсэл євєртєлсэн зїрх сэтгэл аугаа

Уйтгар хаана ч намайг дагана
Унтахад дагана, уйлахад дагана
Уруудахад бадарна, урамшихад далдрана
Ухаанд дарагдана, уухад омогшино.
Миний цэнхэр гунигаа гэж......

Хэзээ ч ингэтлээ догдлож байсангїй
Хэний ч ємнє сєхєрч байгаагїй ч
Сэтгэл нэг л сэмрээд, зїрх нэг л урагдаад
Сэмхэн ч гэсэн хїлээгээд л .......

Далай хараад сэтгэл чинь їймрэхгїй бол
Чамд ямарч найдлага алга гэдэг шиг
Дараад л байсан сэтгэл минь
Чангаас чанга харшхирч байна, сонсооч....

Гуниг бїхний охь нь миний гуниг болоосой
Гутамшиг бїхнийг надаас бусад нь битгий їзээсэй
Хорвоогийн муухай бїхнийг би бусдаас харамлана
Хорин хэдтэй залуу ч гэсэн зовлонгийн дєнгєнд тарчлана.

Хааяа хаанаас ч юм бэ анхилуун їнэр їнэртэнэ.
Хаа ч хаашаа ч харсан тавдугаар сар тодорно
Шороо, бороо, хуй энэ бїгд тавдугаар сар
Шоглоомгїй хэлэхэд миний л тавдугаар сар

Хэнд ч хэзээ ч хэлэмгїй цэнхэр алчууртай бїсгїйг
Хэзээ ч хэн ч хараагїй мєртєє би ганцхан харсан
Нїдээрээ, сэтгэлээрээ, шїлгээрээ, зїїдээрээ
Нїгэлт орчлонгийн зїї орох нїх болгоныг
Шїлгээрээ би шалгана, ухаанаараа ухна
Шинэ юм юу ч байхгїй, шилхээр юм юу ч гарахгїй
Ураад хаячихмаар навсархай хэдэн мєр шїлгээ
Уудлаад ч дахин эвлэхгїй хэдэн халтар мєрїїдээ
Їнэндээ би їзэн ядна, їхэж хатталаа орхихгїй
Їгээ хэлж дуусдаггїй сэтгэлээн би аргадахгїй, хохь чинь

Хөх хот, Хятад- 2008 он

1 comment:

mep said...

манай дээд ангид байсн шинээ шиг байхын нараад мэнд хүргээрэй