Friday, January 2, 2015

Нэгэн цагт

Нэгэн цагт би үхнэ
Чи ч бас үхнэ
Нэгэн цагт бид учирна
Чамайг би олно

Өнгө мөнгөний амьдралд
Өөрөөрөө байж болохгүй мэт
Хүнийх амттай хорвоод
Хүсэл тарчилж үхнэ

Хүсэл үхэх тэр цагт
Сэтгэл бас үхнэ
Сэтгэл үхэх тэр цагт
Хайр бас үхнэ
Хайр үхэх тэр цагт бас
Харин бид диваажинд учирна

Нэгэн цагт би амьдрана
Чи ч бас амьдрана
Зурсан зураас нь давхцана
Туулсан зам нь сална

Хар цагааны хорвоод
Хамгийн нандин итгэл өвөртлөнө
Тэвчээрийн хүлээс тасрах мөчид
Тэр итгэл хүний өвөрт жаргана

Итгэл өвөртлөсөн тэр өдрүүдэд
Ингээд л жаргах юм шиг
Хайр булгилсан төр өдрүүдэд
Халуунаараа байх юм шиг
Эндүүрсэн тэр өдрүүдэд
Эгнэгт нэгнээ олохгүй

Нэгэн цагт би төрнө
Чи ч бас төрнө
Тавилан заяаж мөд учирахгүй ч
Хувь тохиож чамтай учирна

Өнгө алагласан энэ хорвоог
Өмчилж би төрсөн юм шиг
Учрал хүлээсэн тэр өдрүүдэд
Угтаж бид бэлтсэн юм шиг
Нэвт ширтэх харцанд чинь унаж
Нэг насаараа бид анх учирна

No comments: