Sunday, January 10, 2010

Би явмаар байна...

Би явлаа !!!

Би уйлдаг байлаа
Битүүхэндээ ганцаарддаг байлаа
Хүсэл мөрөөдөл ч үгүй
Хүн гэдэг бодол ч үгүй
Насны залуугийн омголон зан ч үгүй
Наадмын тоос шиг хаашаа ч үгүй
Би нэг тийм л байлаа
Бүүр наандаж л айдаг байлаа
Нар мандах, амьдралын зорилго ч үгүй
Намайг гэх хүсэл ч үгүй
Давуулж харах нүд ч үгүй
Давсанаа сонсох чих ч үгүй
Үгүй дээ л би уйтгартай байлаа
Үнэн бүхнийг нуудаг муухай зантай байлаа
Анхны алхамын тухай төсөөлөл ч үгүй
Аравхан үгний солио ч үгүй
Мэндийг зөрүүг бол мэдэх ч үгүй
Мэргэн ухааны эргэцүүлэл ч үгүй
Би нэг ийм л байлаа
Битгий гэхэд үгүй гэдэг зөрүүд нэгэн байлаа

Хүлэг шиг давхидаг охины сэтгэл нь байлаа
Хүслийнх нь үзүүр, жаахан зүрх нь явлаа
Мэргэн цоохор шүлэг нь байлаа
Мэнгэнд нь төөрсөн гэнэн явлаа

Би явна !!!
Үүр шөнийн нойр ч үгүй явна
Үдийн цайны мөнгө ч үгүй байна
Үнэндээ юу ч үгүй явна
Үгийн баялаг ганц найрагтай л явна
Гашуун дарсны амтыг ч мэдрэхгүй явна
Ганцаардлын завин дээр ядаж ганцаараа явна
Халуухан зүрх минь даарч явна
Хамаг бүхнийг мартаж явна

Үзээгүй түнийгээ удаж байна
Үгийн хүч хүрэхгүй байна
Барсан сэтгэлээ шавхмааргүй байна
Бадаг шүлэгээ зориулмааргүй байна
Сэтгэл гундаж явна
Сэрүүн салхинд даарч явна
Эхийн сэтгэл зовж явна
Эгэмний яс хөндүүрлэж явна

Өөдөө алхаж явна, урам алга
Өнгөрсөнөө ухаарч сууна, хариу алга
Шөнөөр бичиж сууна, нойр алга
Шинийг хайж явна, юу ч алга
Хүсэл, анзаарахгүй алхаж явна
Хүнийх болоод инээж явна
Зүрх зүсэгдэж явна
Зүүд уруулаан химлэж явна
Уйтгар гуниг эзэрхийлж байна
Урт шөнө харанхуй байна
Нар нь хаачив гайхаж байна
Намайг мартсан уу асууж байна

Би явмаар байна !!!

Омголон цэнхэр хүсэл нь баймаар байна
Олон дунд нэг нь явмаар байна
Аавын ганц бахархал баймаар байна
Арга билгийн хос нь явмаар байна
Үүрдийн жаргал мөрөөдөл нь явмаар байна
Үнэний тэмдэг итгэл нь баймаар байна
Үгийн хүч нүд нь явмаар байна
Үүлэн цагаан сэтгэл нь баймаар байна
Хайртай ижийнхээ хүсэл нь байхсан
Харанхуй дунд дэнлүү нь явахсан
Төрүүлсэн ганц ухаан нь байхсан
Төөрсөн ганц мөрөөдөл нь явахсан
Гомдсон муу сэтгэлийхээн нулимс нь явахсан
Гологдсон муухай нулимсныхаа давс нь явахсан
Атгахан зүрхийнхээ цус нь байхсан
Алаг нүднийхээ дөл нь явахсан
Хорвоод тэнүүн алхмаар байна
Хоёрынхоо ганц нь баймаар байна
Нарны алтан цацраг нь явахсан
Намрын хонгор салхи нь байхсан
Химлэгдсэн уруулны цус нь явахсан
Химлэсэн шүдний хорхой нь явахсан
Зөөлөн салхины хамхуул нь явахсан
Зөрүүд нэгний нь шар нь явахсан
Арслан шиг хүрхэрдэг шоргоолж явахсан
Адуу шиг давхидаг хүсэл явахсан
Аавын аяга шиг том явахсан
Ардын дуу шиг урт явахсан

Би явлаа
Би явж байна
Би явмаар байна.!!!

УБ. 2005.12.26

No comments: